BMW M3-ის აფრიკული ალტერნატივა
Aa
Aa

BMW M3-ის აფრიკული ალტერნატივა

ფლაგმანური მოდელის არსი განსხვავებული გემოვნების მქონე ავტომოყვარულებისთვის არის განკუთვნილი, თუმცა ამ სტატუსს ბევრი მოწადინებული ავტომობილიც კი ვერ აღწევს. იმისთვის, რომ მანქანა ფლაგმანური გახდეს, მან დროის გამოცდას უნდა გაუძლოს, აგრეთვე უმრავლესობისთვის ხელმიუწვდომელი და ქარიზმატული უნდა იყოს. დღევანდელი ჩვენი გმირი ყველა ამ კრიტერიუმის მატარებელია. BMW 333i-ს სახელწოდებაც კი უჩვეულო აქვს, რადგან მსგავსი მოდელი ამ კომპანიას მეორე არ გააჩნია.

The BMW 333i Was The Most Special E30

ის რაც BMW-ს სამყაროში ავტომოყვარულებს ყველაზე მეტად გვიყვარს M Motorsport-ის მოდელებია. დღემდე არსებულ მოდელებში ყველაზე პოპულარული და წარმატებული 80-იან წლებში BMW E30 M3-ის სახით გაჩნდა. აღნიშნულმა მოდელმა მსოფლიოს სხვადასხვა Touring-ისა და რალის რბოლებში უამრავ წარმატებას მიაღწია და დღემდე მასზე უფრო ფლაგმანური M3 არ გამოსულა.

23k-Mile 1990 BMW M3 Sport Evolution for sale on BaT Auctions - sold for  $256,556 on January 22, 2021 (Lot #41,878) | Bring a Trailer

მიუხედავად წარმატებული წარმოებისა E30 M3 სამხრეთ აფრიკაში არასდროს გაყიდულა. დიდი მოთხოვნიდან გამომდინარე, კომპანიის სამხრეთ აფრიკის განყოფილებამ M3-ის ალტერნატივის შექმნა გადაწყვიტა. ეს ფაქტი გახდა მიზეზი „აფრიკული M3-ის“ დაბადებისა.

My 333i - Bimmerfest - BMW Forums | Bmw, Bmw dealership, Bmw classic cars

სტანდარტულ 323i მოდელში მე-7 სერიის (733i) 6 ცილინდრიანი 3.2 ლიტრი მოცულობის ძრავა მოათავსეს. აგრეგატის დიდი გაბარიტებიდან გამომდინარე რამოდენიმე კვანძის გადაკეთება მოხდა, ამის გამო ზოგიერთ მოდელს საჭის გამაძლიერებელი და კონდიციონერიც კი არ ჰქონდა. ძრავა 197 ცხენის ძალას და 285 ნიუტონს გამოიმუშავებდა. ყველა მოდელი ბლოკირებული დიფერენციალით იყო აღჭურვილი, მიუხედავად ძლიერი ძრავისა M3-ზე სწრაფი და მოქნილი ვერ გამოვიდა, თუმცა ამ ავტომობილის ხიბლი სულ სხვა რამეში იყო. ძრავის ბრუნვის საშუალო დიაპაზონში, ანუ იმ დროს, როცა M3 აჩქარებისას ლოდინის რეჟიმში იმყოფებოდა 333 სავარძელზე თავისუფლად მიგაბჯენდათ. ავტომობილი ზედმეტად ძლიერიც კი იყო და მას გადაადგილება გაცილებით კომფურტულად შეეძლო. ყოველდღიური მოხმარებისთვის გაცილებით მისაღები და სასიამოვნო სამართავი იყო, ვიდრე 4 ცილინდრიანი M3, რადგან ეს უკანასკნელი სარბოლო ვერსიასთან მაქსიმალურად იყო მიახლოვებული. 333i-ის ვიზუალიც განსხვავებული ჰქონდა, იგი M Tech 1-ის ვიზუალით გამოირჩეოდა. აქვე უნდა აღინიშნოს, რომ M3-ის მსგავსად 333-იც გარდამავალ მოდელში არ იწარმოებოდა.

Der ALPINA B6 3.5 Motor Ausgangsbasis füer den B6 3,5 Motor von ALPINA ist  der M30 mit 3.5 Liter. Dieser Motor wird von ALPINA im E30 als B6 3.5, im  Fünfer als B10 und im Siebener als B11 verwendet. Neben einer sorgfältigen  Kanalbearbeitung ändert ...

BMW M3-ის წარმოების ტირაჟი 17 970 ერთეულს შეადგენდა, მაშინ როდესაც 333i სულ რაღაც 204 ერთეული იყო წარმოებული, თუმცა მისი ხელმიუწვდომელი სტატუსი მისივე ავტორიტეტზე მიუთითებდა.

 3 of the Best E30s

 

მსგავსი სიახლეები