Mercedes-ის უკვდავი ლეგენდა
Aa
Aa

Mercedes-ის უკვდავი ლეგენდა

საავტომობილო მატეანეში ყოველთვის მოიძებნება ისეთი ავტომობილი, რომელიც დროში უკვდავია. ესეთი ავტომობილები ხარისხიდან გამომდინარე ძალიან ცოტაა, თუმცა მათი არსებობა ავტომოყვარულებს ყოველთვის გვახარებს. მსგავსი ავტომობილების ნუსხაში ძირითადად „ძველი სკოლის“ წარმომადგენლებს შევხვდებით, რადგან უკვდავმა ავტომობილებმა დროში გამოცდა წარმატებით უნდა გაიარონ.

Coche del día: Mercedes-Benz SL 73 AMG (R129) - espíritu RACER

Mercedes Benz SL 7.3 AMG იმ უნიკალურ მანქანებს მიეკუთვნება, რომლებიც აღარასდროს განმეორდებიან, ისინი ერთხელ ვნახეთ და ვიგემეთ. ეს ულამაზესი „როუდსტერი“ ლეგენდარული W140-ის ბაზაზეა აწყობილი. მისი სტანდარტული ვერსიის უმაღლესი კომპლექტაცია 12 ცილინდრიანი 6 ლიტრიანი ძრავით არსებობდა, თუმცა AMG-იმ ამ აგრეგატისგან კიდევ მეტი ამოწურა. მოცულობა 7.3 ლიტრამდე გაზარდეს, ძრავში ტიტანის ბარბაცა ღერძები დააყენეს და ყველა სხვა დეტალი უფრო ძლიერით ჩაანაცვლეს. ამ მოდიფიცირებებმა საკმაოდ კარგი შედეგი გამოიღო და 394 ცხენისძალის ნაცვლად 525 მიიღეს, მაბრუნი მომენტის მაჩვენებელიც საგრძნობლად გაიზარდა და მან 4000 ბრუნზე 750 ნმ-ს მიაღწია. ამხელა მაჩვენებელი ძალიან ბევრ სატვირთო ავტომობილსაც კი არ გააჩნია. ავტომობილის წონა საკმაოდ მსუყე იყო, იგი 2050 კილოგრამს იწონიდა, რაც პატარა  „როუდსტერისთვის“ საკმაოდ ბევრი იყო, თუმცა ძლიერი ძრავა 0-დან 100-მდე 4.8 წამში აჩქარებდა, ეს მაჩვენებელი კი 90-იანებში „სუპერქარების“ მსგავსი იყო.

Performance sport exhaust for MERCEDES R129 SL 73 AMG, MERCEDES R129 SL 73  AMG V12 (525 Hp) '99 ->'01, Mercedes AMG, exhaust systems

ავტომობილის სავალი ნაწილი და სამუხრუჭე სისტემა ხელუხლებელი დატოვეს, ავტომობილმა მხოლოდ ვიზუალური ცვლილებები განიცადა. უკეთესი აეროდინამიკისთვის და ელეგანტურობისთვის AMG-იმ ახალი ბამპერები დაამზადა.

Mercedes SL 73 AMG: Rarer Than A Pagani Zonda And The Coolest R129 Of Them  All | Carscoops

ამ ავტომობილის ძირითადი განსხვავება ძრავა იყო, იმდენად დახვეწილი გამოვიდა, რომ მას Pagani Zonda-ს პირველ მოდელებშიც იყენებდნენ, თან 3-ჯერ მეტი რაოდენობით, ვიდრე SL 7.3-ი იყო გამოყენებული. ავტომობილი 1998-2001 წლებში შეზღუდული ტირაჟით იწარმოებოდა, თუმცა ისტორიაში ადგილი სამუდამოდ დაიმკვიდრა. აღსანიშნავია, რომ ამ კომპანიის ისტორიაში SL 7.3-ის ძრავა დღემდე ყველაზე დიდი მოცულობის მქონედ ითვლება.

მსგავსი სიახლეები