Mercedes, Mercedes-Benz, Brabus, V12, Benz, bullit, coupe, c class
Aa
Aa

ზედმეტად ძლიერი Brabus Bullit-ი

Brabus-ისგან წარმოუდგენლად გიჟურ მოდელებს და იდეებს ავტომოყვარულები უკვე დიდი ხანია შეჩვეულები ვართ. ეს კომპანია ყოველთვის ყველაზე ძლიერ Mercedes-ებს ქმნიდა და მათ სახელზე უამრავი პროექტია, რომლის სიგიჟეებს ანალოგი არ გააჩნია. Brabus-ის ისტორია და გამოცდილება დროში გასინჯულია და შესაბამისი ავტორიტეტითაც სარგებლობს. იგი მხოლოდ ავტომოყვარულებისგან შემდგარი გუნდა არაა, ისინი ნამდვილი პროფესიონალები არიან და ხარისხიანი შედეგებით ყველას აოცებენ.

2012 Brabus Bullit Coupe 800 - price and specifications

მიუხედავად იმისა, რომ ძალა და სისწრაფე ზედმეტი არასდროსაა, Brabus-ის არაერთ მოდელს გადაჭარბებული ძალის დემონსტრირება შეუძლია და ეს მოდელიც ამის ნათელი მაგალითია. Brabus-ებიდან ყველაზე პატარაა, თუმცა, მასში ყველაზე მძლავრი ძრავა დევს. მას სახელიც კი (Bullit) შიშის მომგვრელი აქვს. ამ მოდელის პირველი ვერსია 4-კარიანი სედანი იყო, რომელსაც 730 ცხენის ძალა ჰქონდა, ხოლო ჩვენი დღევანდელი გმირი კი შესაძლებლობების მწვერვალი იყო. მას 12-ცილინდრიანი და 6.3-ლიტრიანი ძრავა ჰქონდა, რომელიც 800 ცხენის ძალასა და წარმოუდგენელ 1420 ნიუტონს გამოიმუშავებდა. მაბრუნი მომენტის მაჩვენებელი იმდენად ზედმეტი გამოვიდა, რომ კომპანიამ ის ელექტრო შემზღუდველით 1 100-მდე დაწია, რადგან სამი პრობლემა ერთად იყრიდა თავს: საფართან მოჭიდება, საბურავების არანორმრალური ცვეთა და გადაცემათა კოლოფის სიცოცხლისუნარიანობა. ავტომობილი 100-მდე 3.7 წამში ჩქარდებოდა. როგორც კომპანიის წარმომადგენლები იუწყებოდნენ, გადამეტებეული ძალის გამო ავტომობილი ძალიან ბევრს ბუქსაობდა, წინააღმდეგ შემთხვევაში აჩქარების დრო კიდევ უფრო დაბალი იქნებოდა. Bullit-ის მაქსიმალური სიჩქარე კი 7-სიჩქარიანი გადაცემათა კოლოფის დახმარებით 370 კმ/სთ-ს აღწევდა და ისიც ელექტრონული შემზღუდველით იყო დარეგულირებული.

Brabus Bullit Coupe 800 is a Mercedes C63 AMG Coupe with a V12 on Steroids  | Carscoops

აეროდინამიკულ მილში გასინჯვის შემდეგ, მასზე რამდენიმე ფუნდამენტალურად მნიშვნელოვანი კარბონის სპოილერი დამონტაჟდა. მისი სამუხრუჭე სისტემა ისეთივე დიადი იყო, როგორც მისი სიჩქარის მაჩვენებლები. წინ 380 მმ-იანი სამუხრუჭე დისკები და 12-დგუშიანი სუპორტები ძალზედ ეფექტური გამოვიდა. სამუხრუჭე სისტემა იმდენად დიდი იყო, რომ ავტომობილი 20-იანი დისკებით აღჭურვეს, რაც მართვის უნარებსაც აუმჯობესებდა.

Brabus Bullit Coupe 800 makes 788 hp for Geneva motor show debut: German  tuner drops twin-turbo V12 in Mercedes-Benz C63 AMG

Brabus Bullit-ის ინტერიერი ტრადიციულ სპორტულ-მდიდრულ ელემენტებს შეიცავდა. მასში კარბონის, ალკანტარას და ტყავის დეტალებსაც შეხვდებოდით. მაჩვენებელთა დაფას კი 400 კმ/სთ-ის ნიშნული ამშვენებდა.

Geneva: Brabus Bullit 800 Coupe | Nafterli's Car World

ავტომობილის წონა 1700 კილოგრამს შეადგენდა და ალბათ ადვილი წარმოსადგენია, რომ ამ მონაცემების მქონე C Class-ი, აქსელელატორზე ფეხის ერთი შეხებით რაოდენ დაუმორჩილებელ მონსტრად გადაიქცეოდა. გამორთული ESP-ის სისტემით ბუქსაობა მანამდე შეეძლო, სანამ სატერფულიდან ფეხს არ აიღებდით.

მსგავსი სიახლეები