რესტავრაცია, Jeep Wagoneer
Aa
Aa

2-დოლარიან Jeep Wagoneer-ს მხოლოდ 4-დოლარიანი ნაწილი სჭირდება

მანქანების შეკეთების ცოდნა ფასდაუდებელი უნარია. და მაშინ, როდესაც თანამედროვე მანქანებზე მუშაობა უფრო რთულია, 1960-იანი წლების ავტომობილების შეკეთება შედარებით მარტივი და სასიამოვნო პროცესიცაა.

ამის მაგალითია 1964 წლის Jeep Wagoneer-ი, რომელიც ჯეიმსმა, Low-Buck Garage-დან სულ რაღაც $2-ად იყიდა. ჯიპი ნიუ-მექსიკოს სანომრე ნიშნებით ბოლოს 1996 წელს დააფიქსირეს. ტრასაზე ავტომობილმა 33 წელი გაატარა, დანარჩენი 26 წელი კი, როგორც ჩანს, გაჩერებული იყო. თუმცა, არც გზებზე გატარებული სამი ათწლეული უნდა ყოფილიყო Wagoneer-ისთვის მარტივი.

Jeep Wagoneer-ის წინა მფლობელმა ავტომობილში ძრავა და გადაცემათა კოლოფი შეცვალა. და მიუხედავად თავდაპირველი ძრავის არარსებობისა, შეცვლილი ძრავა რესტავრაციის შესაძლებლობის იმედს იძლევა. განახლებული ძრავით Wagoneer-ს ახალი სიცოცხლეც დაუბრუნდება.

თუმცა ძრავას ხელახალი ამუშავებისთვის დამატებით რამდენიმე სხვა ნაწილიც დასჭირდება. მათ შორის: აალების სანთელი, ანთების კოჭის ხუფი და $3.79-იანი მაბრუნი. მაგრამ ეს ყველაფერი არ არის. ტრასაზე სრულყოფილი დაბრუნებისთვის Wagoneer-ს უფრო დიდი გზის გავლა მოუწევს. შესაკეთებელია გადაცემათა კოლოფი და კონუსის სატერფული, საკმაოდ ცუდ მდგომარეობაშია ავტომობილის მუხრუჭებიც.

შესაბამისად, შესყიდვის ფასზე 100-ჯერ მეტის, ანუ $200-ის დახარჯვით, Wagoneer-ი ტრასაზე დასაბრუნებლად კვლავ მზად იქნება. ჯეიმსმა ავტომობილი უკვე დაარეგისტრირა და სანომრე ნიშნებიც აიღო. ეს ნიშნავს, რომ ავტომობილის მართვა გზებზე უკვე კანონიერია, თუმცა, პირველი მოგზაურობისთვის ჯერ მზად მაინც არ არის.

Wagoneer-ის მართვა ამ მოცემულობითაც შესაძლებელია, თუმცა ვერცერთი ავტომობილი ვერ იქნება სრულყოფილი მუხრუჭების გარეშე. $200-იანმა ნაწილმა შესაძლოა მუხრუჭების პრობლემა მოაგვაროს, თუმცა იმისთვის, რომ მანქანამ დახურული კაპოტით იმოძრაოს, შესაკეთებელი რჩება საწვავის სისტემა და გადაცემათა კოლოფიც, რომელიც უცნაურ და ჯერ დაუდგენელი მიზეზით გამოწვეული ხმებს გამოსცემს.

 

მსგავსი სიახლეები