EV, Mitsubishi Evo, rally, evo 8, miev
Aa
Aa

ელექტრო EVO 8 ნამდვილად არსებობს

ელექტრო ავტომობილები ყოველდღე იხვეწება და ეს ამბავი თანამედროვე ავტოწარმოებაში სიახლე აღარ არის. დღეს ავტომობილების ელექტრიფიცირება ძალიან პოპულარულია, იმდენადაც კი, რომ ავტოსპორტის არც თუ პატარა ნაწილი ელექტრო გახდა. ავტოსპორტი უმიზეზოდ არ გვიხსენებია. ეს მოდელი ბევრმა არ იცის, თუმცა ის დანამდვილებით არსებობს და მას Mitsubishi Lancer EVO 8 Miev-ი ჰქვია! დიახ არ მოგჩვენებიათ! „ელექტრო ევო“ ნამდვილად არსებობს.

Vergessene Studien: Mitsubishi Lancer Evolution MIEV (2005)

EVO-ს ელექტრო ვერსია პირველად 2005 წელს გამოჩნდა, ჯერ კიდევ მაშინ, როდესაც ვერავინ წარმოიდგენდა, რომ თითქმის 20 წლის შემდეგ მშვიდად ვუყურებდით მსოფლიო „რალიკროსის“ ჩემპიონატს, სადაც ელექტრო ბოლიდები მიიღებდნენ მონაწილეობას. მშვიდად პირდაპირი გაგებით რა თქმა უნდა!

Mitsubishi Lancer Evolution IX Miev, mitsubishi, miev, ix, evolution,  lancer, HD wallpaper | PeakpxFotostrecken

ელექტრო ევოს რაც შეეხება, იგი ექსპერიმენტალური მოდელი იყო. მას ოთხივე ბორბალზე, კონკრეტულად კი მორგვებზე თითო ელექტრო ძრავა ჰქონდა დამონტაჟებული. ავტომობილს ორი ინვერტორი გააჩნდა, ერთი კაპოტქვეშ იყო განთავსებული და წინა ორი  ელექტრო აგრეგატის წარმადობას უზრუნველყოფდა, ხოლო მეორე საბარგულში იყო განთავსებული და უკანა ორი ელექტრო ძრავის მუშაობას განაპირობებდა. თითოეული ძრავა 67 ცხენის ძალას გამოიმუშავებდა, რაც საბოლოოდ 268 ცხენის ძალას უტოლდებოდა. აქვე უნდა ავღნიშნოთ, რომ როგორც წესი ელექტრო ძრავებს საკმაოდ დიდი ნიუტონების გამომუშავება შეუძლია. ეს მაჩვენებელი ელექტრო ევოსაც უხვად ჰქონდა და 518 ნიუტონს შეადგენდა.

2005 Mitsubishi Lancer Evolution IX MIEV

Mitsubishi ცდილობდა, რომ ავტომობილის ელექტრიფიცირების გამო საერთო წონა არ გაზრდილიყო, თუმცა ევოს წონა 170 კილოგრამით მაინც გაიზარდა. EVO MIEV-ი 100-მდე 7 წამში ჩქარდებოდა და მისი მაქსიმალური სიჩქარე 185 კმ/სთ-ს აღწევდა. მნიშვნელოვანია ის ფაქტიც, რომ ავტომობილი 20-იანი საბურავებით იყო აღჭურვილი და უკანა ფრთა პირდაპირ რალის EVO 8-დან ჰქონდათ აღებული.

მსგავსი სიახლეები